Chamotoshi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hornaaton tiimi UU:ssa

Siirry alas

Hornaaton tiimi UU:ssa Empty Hornaaton tiimi UU:ssa

Viesti  Hornado Su Helmi 27, 2011 4:57 pm

Elikkäs mä oon pelannu jonkun aikaa jo UU:ta pokemon onlinessä, ja tällä hetkellä tiimini näyttää tältä:


Hitmonlee (M) @ Choice Scarf
Trait: Limber
EVs: 4 HP / 252 Atk / 252 Spd
Adamant Nature (+Atk, -SAtk)
- Earthquake
- Stone Edge
- Blaze Kick
- Close Combat

Tiimin leadina toimii Hitmonlee, jonka on tarkoitus yllättää vastustaja Scarffilla. (Tässä on hieman vaikutteita siitä Rampenatorin Primeapesta.)

Miltank (F) @ Leftovers
Trait: Thick Fat
EVs: 252 HP / 252 Def / 4 Spd
Impish Nature (+Def, -SAtk)
- Stealth Rock
- Heal Bell
- Zen Headbutt
- Body Slam

Tiimin fyysinen wall. Sain samalle pokelle Heal Bellin, ja Stealth Rocksit, jotka on tullut mulle tietyn laiseksi pakkomielteeksi.

Floatzel (F) @ Life Orb
Trait: Swift Swim
EVs: 240 Atk / 252 SAtk / 16 Spd
Rash Nature (+SAtk, -SDef)
- Surf
- Waterfall
- Ice Beam
- Rain Dance

Ja sitten tuleekin jo minun tiimin Mixed Sweeper. Rain olis tarkotus saada päälle jossain vaiheessa peliä, sillä tämä pokemon tarvitsee sen toimiakseen kunnolla. Kun tämä häviää, niin Rainin rippeet hyödyntää Blastoise.

Blastoise (M) @ Leftovers
Trait: Torrent
EVs: 252 HP / 4 SAtk / 252 SDef
Calm Nature (+SDef, -Atk)
- Rapid Spin
- Surf
- Ice Beam
- Yawn

Jep, eli kuten edellä mainittiin, niin Rainin jäätyä päällee Floazelin jäljiltä, tämä hyötyy siitä myös! Tämä kestää myös hyvin SAtk:eja, ja saa Yawnattua Stat Uppaajat! Minusta melko nerokasta!

Typhlosion (F) @ Petaya Berry
Trait: Blaze
EVs: 4 Def / 252 SAtk / 252 Spd
Modest Nature
- Substitute
- Focus Blast
- Flamethrower
- Will-O-Wisp

Tiimin tulityyppi, on tarkoituksella Substituten kanssa tekemisissä, sillä jos Rain on vielä päällä, niin tämä voi rauhassa subbailla, ja odotella Sateen loppumista. (joka siis vähentäisi tuli iskujen voimaa) Ja kun nyt se Substitute on, niin laitoin piruuttani vielä Petaya Berryn sekaan soppaan. Pidän Will-O-Wispiä todella hyödyllisenä, ja tälle sen sai.

Gligar (M) @ Leftovers
Trait: Hyper Cutter
EVs: 4 HP / 252 Atk / 252 Spd
Jolly Nature (+Spd, -SAtk)
- Swords Dance
- Earthquake
- Stone Edge
- Roost

Minun ottelutyylilleni on myös ominaista aina yksi ground immunite. Ja jos vastustaja joutuukin vaihtamaan tämän immuniteetin takia pokemonia, on minulla loistavaa aikaa alkaa Swords Danssaamaan. Tämä on myös hyvä veto, jos Blastoisen Yawn on päässyt nukuttamaan jonkun, sillä se = lisää aikaa Swords Danssata.


Siinä se. Itsellä on toiminut suht hyvin, ja matseja on voitettu välillä enemmän, välillä vähemmän. Sitten annankin vuoron teille: Lempinimiehdotuksia? Setti ehdotuksia? Perusteluja erilaisille EV jaoille? Kritiikkiä? Kiitos!
Hornado
Hornado

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 24.10.2010
Paikkakunta : Linnunrata

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa