Chamotoshi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Karkkikissa tai joku

Siirry alas

Karkkikissa tai joku Empty Karkkikissa tai joku

Viesti  Candykitten Ke Loka 27, 2010 12:03 am

Nimi: Candykitten, Candy tai Pinja (valitkaa itse tai keksikää uusia)
Ikä: 14
Kotikaupunki: Viikki, Helsinki

Olen aika huumorintajuinen ihminen, ja nauran tosi monelle asialle (niinkuin skypeporukka ja striimien katselijat tietävätkin). Usein nauramiseni yhdistetään -sen erään asian jonka nimeä nyt en mainitse- katselemiseen. o.o

Niinkuin moni tietääkin, rakastan piirtämistä <3 Olen harrastanut sitä ihan pikkuisesta asti, ja taidot ovat siinä ajassa kehittyneetkin aika kiitettävästi. Piirtelen aika paljon kaikkea, eniten kuitenkin mangatyttöjä- ja poikia, eläimiä, Pokémoneja, ja -sitä jonka nimeä en nyt mainitse koska kuitenkin saisitte shokin-. Internetin maailmaan tutustuin vuonna 2007, kun loin ensimmäiset kotisivuni.

Vuonna 2009 syksyllä aloin tykätä Pokémon-peleistä, joita pidin ennen ihan jonain hömppäjuttuna. Koska olin aika uuno niissä, en tietenkään osannut oikeen mitään (Quick Attack on joku One hit KO-isku ja Ground on sama kuin Grass). Bulbapedian löytämisen jälkeen aloin kuitenkin tajuta yhä enemmän ja enemmän Pokemonista. Vuoden 2009 lopulla löysin ensimmäistä kertaa suomeksi selostettua Pokemon-läpipeluuta, joka oli Harley2991:n tekemä. Harleyn kautta löysin Rampen, ja sitä kautta kaikki muutkin Pokémon-läpipelaajat.
Pokémonista vielä sen verran, että olen kovin kiintynyt Normal-tyypin Pokémoneihin. Suosikkeja on tosi monta, kuten Chillachino, Skitty, Purugly, Clefable, ja niin edelleen.

Olen myös tässä viimeisen vuoden aikana hullaantunut erilaisiin peleihin, mutta minulta puuttuu motivaatiota vetää niitä läpi, kun yleensä vedän ekan ja tokan kentän, ja siihen se jää. Omistan Playstation 2- ja Nintendo DS-konsolit, mutta kovasti toivon Nintendo Wii-konsolia. Parhaimmat pelisarja ovat mielestäni Sly Cooper, ja Pokémon.

Päätän elämänkertani tähän.
Candykitten
Candykitten

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 17.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Helsinki

http://pinyakissa.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa