Chamotoshi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ensimmäinen itse suunniteltu Wi-Fi team (NU)

4 posters

Siirry alas

Ensimmäinen itse suunniteltu Wi-Fi team (NU) Empty Ensimmäinen itse suunniteltu Wi-Fi team (NU)

Viesti  Devangon To Loka 28, 2010 4:05 am

Nonii olen uusi, kiinnostuin vähän aikaa sitten wi-fi matseista, ja täten päätin pienen tutkinnan jälkeen tehdä oman NU teamin (kiitos Rampenatorille jelppaamisesta) Toteutan sitten kun olette kertoneet tarpeeksi mielipiteitänne, paitsi jos tiimi ei toimi ollenkaan, suunnittelen kokonaan uuden. Saatte nauraa ja facepalmailla tietämättömyydelleni, mutta vaadin sitten takaisin rakentavia kommentteja. Sitten tiimiin:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lopunny * Flame Orb
Ability: Klutz
Nature: Jolly (+Spe, -SpeA)
EVs: 252 atk / 252 Spe
- Fake Out
- Switcheroo
- Return
- Fire Punch

Leadi jota voi myös käyttää myöhemmin ottelun aikana, Switcheroo vaihtaa Flame Orbin vastustajalle ja se on burnis, Return ja Fire Punch on tekemäs lämää ja Fake out viimeistelemässä.

Drifblim * Chesto Berry
Ability: Unburden
Nature: Modest (+SpA, -Atk)
EVs: 80 hp / 176 SpA / 252 Spd
- Calm Mind
- Shadow ball
- Rest
- Thunderbolt

Special attackeri, Calm mindaa kunnes HP:t lopussa ja sitten restillä HP:t täyteen. Chesto Berry herättää heti, ja silloin Unburden antaa lisäksi Speed boostin


Sandslah * Leftovers
Ability: Sand Veil
Nature: Impish (+Def, -SpA)
EV: 252 hp / 4 atk / 252 def
- Stealth Rock
- Rapid Spin
- Stone Edge
- Earthquake

tankki, joka heittää rockit

Sharpedo * Life Orb
Ability: Rough SKin
Nature: Jolly (+Spe, -Spa)
EV: 252 atk / 252 Spe
- Crunch
- Ice Fang
- Waterfall
-Earthquake

Fyysinen attackeri.

Magneton * Choice Scarf
Ability: Magnet Pull
Nature: Naive
EV: 56 Atk / 224 SpA / 228 Spe
- Thunderbolt
- Hidden Power Ice
- Flash Cannon
- Explosion

Special attackeri. Revenge killeri.

Hypno * Leftovers
Ability: Insomnia
Nature: Calm (+SpD, -Atk)
EV: 252 HP / 56 Def / 200 SpD
- Seismic Toss
- Thunder Wave
- Wish
- Reflect / Light Screen

Supportteri

Sitten risuja ja ruusuja.
Devangon
Devangon

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 28.10.2010
Ikä : 29

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen itse suunniteltu Wi-Fi team (NU) Empty Vs: Ensimmäinen itse suunniteltu Wi-Fi team (NU)

Viesti  Rampe To Loka 28, 2010 6:12 am

Olin mukana tiimin kasaamisessa, joten minulla ei antaa kommenttia (annoin jo) : D
Pokemonien selitteitä saadaan lisää vasta muiden mielipiteistä / kun pääsisi pelaamaan Pokeilla.
Rampe
Rampe

Viestien lukumäärä : 80
Join date : 18.10.2010
Ikä : 31

http://rampenator.wordpress.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen itse suunniteltu Wi-Fi team (NU) Empty Vs: Ensimmäinen itse suunniteltu Wi-Fi team (NU)

Viesti  Ryusteri Ti Marras 02, 2010 4:42 pm

Nii siis toi Fake Outhan ei voi oikee viimeistellä : D... Mut kai tajusin senki jotenki.

Mul oli ihan samanlainen Drifblim setti mieles vähänaikaa sit, ja uskoisin et se toimii.

Sandslash on muuten hyvä (Smogon setti (Y)), mut jos haluut et se selvii vaik Surffin, sil kannattais olla EVt Special Defenses, eikä Defenses... Toisaalta taas, ei se oikee kovaa surffii kestäkkää, joten ei sen puolee : D

Sharpedo on ok, paitsi et missä sen 4 EVtä on?

Magnetonin settii en kyl tajuu O.o. Mun mielest Magneton toimii hyvin hitaana Special ätäkkerinä, mut kai se noinki käy.

Hypno on... Hypno on vaa kova jätkä
Ryusteri
Ryusteri

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 26.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Kellokoski

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 2
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen itse suunniteltu Wi-Fi team (NU) Empty Vs: Ensimmäinen itse suunniteltu Wi-Fi team (NU)

Viesti  Mashpulp Ke Marras 03, 2010 6:23 am

Ryusteri kirjoitti:Magnetonin settii en kyl tajuu O.o. Mun mielest Magneton toimii hyvin hitaana Special ätäkkerinä, mut kai se noinki käy.

Itseasiassa tuo Magneton setti toimii hyvin imo. Käytin sitä ennen tiimini updateilua ja hyvin se outspeedas ja teki lämää. Magneton tuo todella käteviä resistejä tiimiin sekä tekee usein hyvää jälkeä late-gamessa. Harmi vaan ettei tämänhetkisessä meta-gamessa ole Magnetonille mitään steeliä trapattavana. Jos sit vitosessa tulis alempiin tiereihin joitain tai sit sais oikeest hyödynnettyä tuosta sturdysta. Hömhöm epäselvä lause. Ja kyl mie sanoisin et kannattaa keskittää Sandslash fyysiseen kestoon kun silloin sen elon voi jopa taata vaihtamalla. En jaksa nyt erityisemmin analysoida tiimiä mutta katotaan joskus myöhemmin.

Mashpulp
Admin

Viestien lukumäärä : 83
Join date : 17.10.2010
Ikä : 31

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen itse suunniteltu Wi-Fi team (NU) Empty Vs: Ensimmäinen itse suunniteltu Wi-Fi team (NU)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa