Chamotoshi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nintendoctor on astunut Chamotoshiin

2 posters

Siirry alas

Nintendoctor on astunut Chamotoshiin Empty Nintendoctor on astunut Chamotoshiin

Viesti  Nintendoctor Pe Loka 29, 2010 11:22 pm

Joo, näin on käynyt.

Nimi: Nintendoctor, Doc, Tohtori, Doctor, kuka käyttää mitäkin. Olen alkanut myös käyttämään nimimerkkiä Sgt.Moose englanninkielisissä yhteisöissä, joissa en kyllä liiemmin käy.
Ikä: 14
Asuinpaikka: Hämeenlinna
Kengän koko: 42

Ihan tavallinen heppu täältä Hämeenlinnasta. Olen kahdeksannella luokalla, ja kulutan aikani suurimmaksi osaksi tietokoneella istuen. Pokemoniin ihastuin Butterfreen unijauheen ansiosta joskus vuonna kivi ja kirves, tosin kunnon fanitus alkoi kun ensimmäinen tuotis uusittiin jälleen MTV3sella. Ensimmäiseksi peliksi nappasin Crystallin jonka kalusin läpi niin monesti kuin ehdin ennen tallennuspatterin tuhoutumista. Nykyään olen lähinnä nettiyhteisöistä pyörinyt vain Nintendo Of Finland - foorumeilla, ja Youtubessa. Tosin hiljattain noussut kilpailullisen pelaamisen jano houkutteli minut rekkaamaan myös Smogonin foorumeille seuraamaan miten käyttäjät arvioivat viidennen generaation muutoksia. Tietokoneen ohella käyn koulussa ( omg ) ja judoharrastuksissa. En liiemmin ole kavereitteni kanssa, niille kun ei itse jaksa soittaa.

Kysymyksiä otetaan vastaan ja niin edelleen.
Nintendoctor
Nintendoctor

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Nintendoctor on astunut Chamotoshiin Empty Vs: Nintendoctor on astunut Chamotoshiin

Viesti  Palkii La Loka 30, 2010 2:28 am

Pöö, Kiva tarina ! ;3. Ja kysyisin että mikä on lempipokemonisi
Palkii
Palkii

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 17.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Nintendoctor on astunut Chamotoshiin Empty Vs: Nintendoctor on astunut Chamotoshiin

Viesti  Nintendoctor La Loka 30, 2010 3:02 am

Lempipoksun virkaa ajaa Spinda ja Ludicolo.
Nintendoctor
Nintendoctor

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Nintendoctor on astunut Chamotoshiin Empty Vs: Nintendoctor on astunut Chamotoshiin

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa