Chamotoshi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

+4
Nintendoctor
Mashpulp
Digia
Devangon
8 posters

Siirry alas

Uskotko, että Ruby/Sapphire Re-make tulee?

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Vote_lcap93%Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Vote_rcap 93% 
[ 13 ]
Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Vote_lcap7%Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Vote_rcap 7% 
[ 1 ]
 
Ääniä yhteensä : 14
 
 

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Devangon Su Marras 07, 2010 6:46 pm

Tämä aihe oli alunperin vain tarkoitettu Re-makelle, mutta päätin että tällä otsikolla siellä voi puhua kaikesta muustakin.

Noniin siis keskustelua otsikon aiheesta, vaika onkin liian aikaista puhua moisesta. Mitä mieltä olette, vai tuleeko sitä edes tapahtumaan?

3 gen on oma suosikki geneni, ja olisin ikionnellinen jos tämä tapahtuisi. Olen tutkinut muita foorumeita, ja huomannut monia kommentteja jossa ei uskota tämän tapahtuvan, joka tietenkin masentaa. Muistan vieläkin kun pelasin Rubyani muutama vuosi takaperin, joten jos se tulee, niin tuskin ihan äkkiä. Varmaan 2012 loppupuolella? Tai sitten ei ollenkaan, sillä jos remaket tehtiin sitä varten, että pystytään migratemaan uusimpiin peleihin, ei tulla niitä tekemään.

Mutta haaveilla aina voi : D joten mitä muutoksia siinä pelissä olisi, ja mitkä olisi pelien nimet?
Devangon
Devangon

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 28.10.2010
Ikä : 29

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty ...

Viesti  Digia Su Marras 07, 2010 7:51 pm

Uskon, että tuo peli tulee ja jos se tulisi oikealla tahdilla niin se olisi täällä vuonna 2016. Kun LGFR tuli 2004 ja HGSS 2010.
Digia
Digia

Viestien lukumäärä : 20
Join date : 22.10.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Hamina

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Mashpulp Su Marras 07, 2010 10:49 pm

Täydellinen tapa ansaita rahaa eli tulee tapahtumaan. Gamefreakilla on jo valmiiksi ainakin koodi- ja spritepohja BW:stä sekä valmis juoni ja kartta RSE:stä. Loput onkin pelkkää uudistusta joten ei pitäisi kovinkaan paljon vaivaa tehdä jos verrataan BW:een. En siis tarkoita että se olisi tietenkään niin helppoa kun sanon vaan se on helppoa verrattuna rahalliseen voittoon minkä siitä saa.

Itse odottelen tuota kuin kuuta nousevaa. Itseasiassa taisin odottaa sitä jo LGFR:n aikaan. : D Sapphire on ihan ensimmäinen poke-pelini jonka olen pelannut GBASP:llä ja Ruby taas peli jota pelasin joka ikinen kerta kun menin tapaamaan kaveriani. (Aina uusi tallennus, startterina Mudkip ja pääsin johonkin ekan ja tokan salin väliin) Tässä kun taas muistelen niin siinä jokunen päivä ennen kun tein nature-tutoriaalin löysin taas route 101:n kipaleen ja siinähän melkein tuli tippa linssiin kun tuli kauhea tarve päästä oikeasti pelaamaan RSE Re-makea. Siinä samalla sitten oli pakko aloittaa uusi peluukerta emeraldissa jossa pelaan ihan ensimmäisellä tiimilläni mikä minulla oli sapphiressa. Itselläni tuli siinä myös ajatus että jos sen RSE Re-maken oheella tekisi siitä jopa läpipeluun samalla idealla. Niin tärkeä se minulle on.

Mutta joo. Itse uskon että kyseinen re-make tulee mutten ole aivan varma tuleeko se voittamaan HGSS:n. Uskon kyllä samalla, että sitä pelatessa tulen myöntämään virhe-arvioni viimeistään sen nostalgisuus arvon ja upo-uusien-uudistusten takia.

Mashpulp
Admin

Viestien lukumäärä : 83
Join date : 17.10.2010
Ikä : 31

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Nintendoctor Ma Marras 08, 2010 12:26 am

Kuinka pitkä väli oli FR/LGn ja R/B/G/Yn välillä? Muistaakseni HG/SS ja GSC on 10 vuotta. Voidaan joutua odottelemaan vielä pari vuotta.
Nintendoctor
Nintendoctor

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Mashpulp Ma Marras 08, 2010 12:36 am

Nintendoctor kirjoitti:Kuinka pitkä väli oli FR/LGn ja R/B/G/Yn välillä? Muistaakseni HG/SS ja GSC on 10 vuotta. Voidaan joutua odottelemaan vielä pari vuotta.
En tiiä kannattaako sitä noin katsoa. DP tuli japaniin vuonna 06 ja HGSS tuli vuonna 09 eli kolme vuotta eroo. Vois siis olettaa että RSE re-make tulee joskus 2013-2014 aikoihin. Eiku hetkinen... Sithän se on 10 vuotta RSE:stä kun on vuos 13. : D Eli joo, sitä odotellessa. d:

Mashpulp
Admin

Viestien lukumäärä : 83
Join date : 17.10.2010
Ikä : 31

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Rampe Ma Marras 08, 2010 5:31 pm

Toivon itsekkin paljon että kyseiset remaket tulisivat ja eiköhän se myös toteudu. Sparkling Ruby & Shiny Sapphire >: 3
Rampe
Rampe

Viestien lukumäärä : 80
Join date : 18.10.2010
Ikä : 31

http://rampenator.wordpress.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Nintendoctor Ma Marras 08, 2010 9:32 pm

Mashpulp kirjoitti: Eiku hetkinen... Sithän se on 10 vuotta RSE:stä kun on vuos 13. : D Eli joo, sitä odotellessa. d:
Minähän sanoin afro

Tosin itselle 3gen on se ajanjakso minkä kanssa en varttunut, en omistanut GBAta. Joten en odota tätä niin hirveän innoissani.
Nintendoctor
Nintendoctor

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Devangon Ma Marras 08, 2010 9:48 pm

Rampe kirjoitti:Toivon itsekkin paljon että kyseiset remaket tulisivat ja eiköhän se myös toteudu. Sparkling Ruby & Shiny Sapphire >: 3

Itse ajattelin että se voisi olla jotain Burning Ruby ja Frozen Sapphire : D
Devangon
Devangon

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 28.10.2010
Ikä : 29

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Candykitten Ma Marras 08, 2010 11:24 pm

Itse uskon että remaket tulee, ja odotan kovasti <3
Pääsee käyttää päivitettyä Skittyä ingamessa
Toivottavasti Secret Powerin sais jossain opetettua, kun se ei oo enää TM .___.
Candykitten
Candykitten

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 17.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Helsinki

http://pinyakissa.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Mashpulp Ma Marras 08, 2010 11:26 pm

Candykitten kirjoitti:Itse uskon että remaket tulee, ja odotan kovasti <3
Pääsee käyttää päivitettyä Skittyä ingamessa
Toivottavasti Secret Powerin sais jossain opetettua, kun se ei oo enää TM .___.
Veikkaan, että kyseiselle hyökkäykselle tulee tutori lähelle sitä tulivuoripaikkaa kun nämä salaiset majat on kuitenkin aika oleellinen uudistus kyseisessä pelissä.

Mashpulp
Admin

Viestien lukumäärä : 83
Join date : 17.10.2010
Ikä : 31

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Darrell Ti Marras 09, 2010 9:21 pm

Devangon kirjoitti:
Rampe kirjoitti:Toivon itsekkin paljon että kyseiset remaket tulisivat ja eiköhän se myös toteudu. Sparkling Ruby & Shiny Sapphire >: 3

Itse ajattelin että se voisi olla jotain Burning Ruby ja Frozen Sapphire : D

Itse aattelin kerran läpällä että UnderGroundRuby ja UnderWaterSapphire.

Mashpulp osaisitko sitten kertoa mitä hyötyä RSE pelien majoista oli?

Darrell

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 01.11.2010

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  KimSky Ke Marras 10, 2010 4:15 am

Darrell kirjoitti:
Devangon kirjoitti:
Rampe kirjoitti:Toivon itsekkin paljon että kyseiset remaket tulisivat ja eiköhän se myös toteudu. Sparkling Ruby & Shiny Sapphire >: 3

Itse ajattelin että se voisi olla jotain Burning Ruby ja Frozen Sapphire : D

Itse aattelin kerran läpällä että UnderGroundRuby ja UnderWaterSapphire.

Mashpulp osaisitko sitten kertoa mitä hyötyä RSE pelien majoista oli?

RSE-pelien majat on ehkä paras tapa EV-kouluttaa ikinä. Tosin se vaatii mahdollisuuden linkata GBA:sta toiseen.


Majoissa nääs voi matsata tyyppiä vastaan jonka kanssa teki viimeksi "Mix Recordsin" Pokémon Centerin yläkerrassa. Kaveri voi tehä tiimillisen Blisseyta ja sitten mixaatte recordsit ja voit joka päivä käydä matsaamassa kuutta blisseyta vastaan ja saada 6x 3(?) HP EV:ta.


---

Itse uskon että Gamefreak ei jätä näin hyvää rahareikää käyttämättä. Nuff said.
KimSky
KimSky

Viestien lukumäärä : 51
Join date : 18.10.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lapua/Lappeenranta/Ruokolahti/Espoo

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 2
Arvo: Pelaaja

https://www.youtube.com/user/KimTheSkyChamp

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Mashpulp Ke Marras 10, 2010 7:25 am

KimSky kirjoitti:
Darrell kirjoitti:
Devangon kirjoitti:
Rampe kirjoitti:Toivon itsekkin paljon että kyseiset remaket tulisivat ja eiköhän se myös toteudu. Sparkling Ruby & Shiny Sapphire >: 3

Itse ajattelin että se voisi olla jotain Burning Ruby ja Frozen Sapphire : D

Itse aattelin kerran läpällä että UnderGroundRuby ja UnderWaterSapphire.

Mashpulp osaisitko sitten kertoa mitä hyötyä RSE pelien majoista oli?

RSE-pelien majat on ehkä paras tapa EV-kouluttaa ikinä. Tosin se vaatii mahdollisuuden linkata GBA:sta toiseen.


Majoissa nääs voi matsata tyyppiä vastaan jonka kanssa teki viimeksi "Mix Recordsin" Pokémon Centerin yläkerrassa. Kaveri voi tehä tiimillisen Blisseyta ja sitten mixaatte recordsit ja voit joka päivä käydä matsaamassa kuutta blisseyta vastaan ja saada 6x 3(?) HP EV:ta.


---

Itse uskon että Gamefreak ei jätä näin hyvää rahareikää käyttämättä. Nuff said.

Itseasiassa on niitä parempiakin tapoja kuin blissey: Esim Defence puolella 25 levunen Golem tai level joku tosi pieni Raichu on aika nannaa. Mut siis ideana on se, että mahollisimman pienilevusia 3:lla EVPointilla pistäis alas niin kehittyy nopeesti. Ite en oo ikinä tätä koittanut tosin. Kyl se oli silti kivaa hakata paken majassa pakkee mutta kuitenkin hävitä sille. <3 Noista majoista on jäänyt tosi hyviä muistoja. Paken kanssa myös tehtiin joitain juoksukisoja RSE peleillä kun sen mappi on sen verran monisuuntainen että siitä sai kaikkee tosi eeppistä. En muista tarkalleen sääntöjä, mutta ideana oli että sai käyttää tietyn verran rahaa, matseista ei paeta ja Flyta ei saa käyttää. Oi niitä aikoja. <3

Mashpulp
Admin

Viestien lukumäärä : 83
Join date : 17.10.2010
Ikä : 31

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Darrell Ke Marras 10, 2010 8:58 pm

Miten siis tuo MixRecords tehdään? Ja tarvitaaks siihen langallinen LinkCable vai riittääks se FrLg säätämislangatonlaite? lol!

Darrell

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 01.11.2010

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Mashpulp Ke Marras 10, 2010 8:59 pm

Darrell kirjoitti:Miten siis tuo MixRecords tehdään? Ja tarvitaaks siihen langallinen LinkCable vai riittääks se FrLg säätämislangatonlaite? :lol!:
En oo satavarma tosta FrLG:stä, et toimiiko se nuissa muissa mut siis linkkikaapeliahan siinä kyllä tarvii.

Mashpulp
Admin

Viestien lukumäärä : 83
Join date : 17.10.2010
Ikä : 31

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta Empty Vs: Keskustelua 3th Genistä ja mahdollisesta Re-makesta

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa