Chamotoshi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SuoBBis

4 posters

Siirry alas

SuoBBis Empty SuoBBis

Viesti  SuoBBis Ti Marras 09, 2010 12:06 am

Selvä. Tässä omaa infoa.

Sukupuoli: Mies
Ikä: 14
Asumapaikka: Turun seutu, tarkemmin sanottuna Kaarinan Kaupunki, mut simmone fiilis, ettei kukaa tiiä kyseistä paikkaa (=
Harrastukset: Karate
Lempinimet: Suoppis, Suobbis, Suppo <-- no toi ei kuulu omii suosikkeihi Very Happy Kaikki väänetty sukunimestä. Minua ei juuri edes kutsuta etunimellä, muuta ku kotona.
Eka Pokemonpeli: Pokemon Diamond
Lempipokemontyyppi: Tuli

Joo tutustuin vähä myöhää pokemoneihin veljen kautta, joka osti Diamondin, pian ostinkin itse. Sen jälkeen on kaverilta ostettu Pokemon Sapphire ja Pokemon Blue. Sitten on Pokemon SoulSilver. Ja tulen ostaman Pokemon Whiten. Karatea treenattu 3vuotta ja omistan oranssin vyön, keväällä vihreen vyön kokeilu saattaa olla mahdollista. Pidän myös pitää itseäni muuten kunnossa, eli en vietä koko päivää istuen koneella. Jos o hyvä olo, voin juosta jopa pienen lenkin, muuten keskityn lihasharjoitteluun, vaikka olen pienikokoinen (164cm) ja se voi ulkopuolisen mukaa näyttää ruipelolta, niin en ole sitä Very Happy. Käyn kahdeksatta luokkaa ja keskiarvoni on 8.5 josta olen hyvin ylpeä =) Eikä minua kiinnosta, että minua saatetaan haukkua hikariksi onnistuttuani kokeessa. Eihä nekää sano koskaa itseää hikeksi, kun he saavat kokesta hyvän numeron? Minulla on aika monta lempipokemonia. Niitä ovat mm. Infernape, Blaziken, Magmortar, mutta ei-tulityypeistä lemppari on Electivire. Lempilegendaaripokemon on Zapdos. Pelikonsolini ovat PS2, PS3, DSiXL, Wii (rikki, muuntaja paskaks, pidin kiinni pistorasiassa -> viikon kuluttua oikosulku =(. Youtubessa pyörii läpipeluu Pokemon Raptor EX:istä, joka on fanmade RPGmakerilla tehty peli (HUOM ei ROM-hack) ja suosittelen tutustumaan peliin vaikka läpipeluuni kautta, jollei muuten. Luultavasti keksisin ties mitä muuta tähän, mutta jätän lukijat tämän suuremmalta tuskalta =))

Vähän yhteystietoja voisi lisäillä

Mese: joniss11@homail.com

Skype:suobbis


Viimeinen muokkaaja, SuoBBis pvm Pe Joulu 03, 2010 12:28 am, muokattu 1 kertaa
SuoBBis
SuoBBis

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 08.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Kaarina

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

SuoBBis Empty Vs: SuoBBis

Viesti  Rampe Ke Marras 10, 2010 7:12 pm

En tunne ketään, joka olisi noin urheilullinen mutta silti samalla pelaisi. Kaikki on yleensä ääripäitä...

Mä tahdon jonkun pelaamaan mun kanssa säbää tai jalkapalloo ;___; (nimimerkillä, kukaan parhaista kavereista ei harrasta oikein minkäänlaista liikuntaa)
Rampe
Rampe

Viestien lukumäärä : 80
Join date : 18.10.2010
Ikä : 31

http://rampenator.wordpress.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

SuoBBis Empty Vs: SuoBBis

Viesti  SuoBBis Ke Marras 10, 2010 8:19 pm

No urheilen paljon, pelaan paljon. Sähly ja futis mun lempilajeja =) Mut joku sulkapallo ei sovi mulle, koska mul o huono koordinaatiokyky ja jos se sulka tippuu iha verko juuree mun puolelle, luulen et se ei tuu yli =D
SuoBBis
SuoBBis

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 08.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Kaarina

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

SuoBBis Empty Vs: SuoBBis

Viesti  Sardiini Ke Marras 10, 2010 11:04 pm

Juu respectit multakin =) ite kans urheilen aika paljon (pelaan lätkää, ja silloin tällöin hallilla nostelen vähän puntteja =).Säbä on kans iha mahtavaa, harrastaisin sitäkin jos täällä päin olisi joku joukkue, mutta kun ei ole ni tyydyn yksin lätkimiseen kotona =) ja futista pelasin joku 7vuotta, mut sit päätin keskittyä lätkään)En ole karateen pahemmin tutustunut, ni kui usein reenaat?

Sardiini

Viestien lukumäärä : 10
Join date : 25.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

SuoBBis Empty Vs: SuoBBis

Viesti  SuoBBis Ke Marras 10, 2010 11:08 pm

Ite pelasin 10v futist, mut aloin keskittyä karateen. Säbä o kyl upee laji ja Kaarinan kuntosaleilla käyn, mutten kovin usein. Karatea on neljä kertaa viikossa (keskiviikko, perjantai 2x, sunnuntai)
SuoBBis
SuoBBis

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 08.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Kaarina

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

SuoBBis Empty Vs: SuoBBis

Viesti  Mashpulp Su Marras 14, 2010 7:52 pm

Yllä olevat keskustelut voimme käydä YV:llä. **MOD**

Mashpulp
Admin

Viestien lukumäärä : 83
Join date : 17.10.2010
Ikä : 31

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

SuoBBis Empty Vs: SuoBBis

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa