Chamotoshi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleisimmät Tiiminjäsenet

+2
SuoBBis
Rampe
6 posters

Siirry alas

Yleisimmät Tiiminjäsenet Empty Yleisimmät Tiiminjäsenet

Viesti  Rampe Ti Marras 09, 2010 5:23 pm

Tälläinen kysymys herää ingamesta puhuttaessa: Onko teillä jokin Pokemon, jota käytätte monta/joka kerta Ingamea pelatessa?
Mikä peli on kyseessä ja mikä Pokemon?


Minun omia mietteitä:

1. Starter

Olen pitänyt jokaisella kerralla starterin mukana tiimissä, eillei muistini petä. Jokaisessa pelissä tähän mennessä on ollut hyviä startereita, jotka oppivat ainakin ingamen kannalta hyviä hyökkäyksiä. Yritin tänä vuonna olla ilman starteria Platinumissa ja laitoin Chimcharin boksille. Tiimiä napatessa sitten tajusin, että tarvitsen Fire-tyypin Pokemon ja niiden tarjonta DPP:ssä on surkea. Marssin boksille ja apina takaisin kuvioihin.

2. Staraptor

Kyllä, Kassikotka. Olen ottanut Staptorin JOKAISELLA pelikerralla mukaan.... muistaakseni nimettynä jokaisella kerralla samalla tavalla. Staraptor on paras Flying-tyyppi, mitä ingamen historiassa on voinut napata noinkin alussa. Brave Bird + Close Combat puree jokaiseen vastustajaan.
Rampe
Rampe

Viestien lukumäärä : 80
Join date : 18.10.2010
Ikä : 31

http://rampenator.wordpress.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleisimmät Tiiminjäsenet Empty Vs: Yleisimmät Tiiminjäsenet

Viesti  SuoBBis Ti Marras 09, 2010 9:47 pm

No Ingame-tiimi on tietenkin riippuvainen pelistä, voisin ottaa esimerkiksi DPP, koska olen pelannut siinä Ingamea eniten

1. Tulistartteriksi otan aina Chimcharin, koska se o mun lemppari niistä kolmesta. Lisäksi tulitarjonta ei ole DPP:ssä niin hyvä kuin ruoholla ja vedellä, jonka Rampe mainitsikin.

2. Bidoof orjaksi

3. Starlyn nappaan ilman poikkeusta. Ei löydy muita lintuja, joita voisi harkita.

4. Tämä ei ole pakko, mutta monta kertaa on Luxray löytynyt tiimistä.
SuoBBis
SuoBBis

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 08.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Kaarina

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleisimmät Tiiminjäsenet Empty Vs: Yleisimmät Tiiminjäsenet

Viesti  absol13 Ke Marras 10, 2010 12:07 am

Ingame tiimiini Emeraldissa (useiten läpipelattu) on miltei aina sisältänyt zigzagoonin, kun se on vaan niin kätevä HM-orja ja abilitykin on kiva.
Starterina on useimmiten torchic, koska se on lempparini.
absol13
absol13

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 28.10.2010
Paikkakunta : Vantaa

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 2
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleisimmät Tiiminjäsenet Empty Vs: Yleisimmät Tiiminjäsenet

Viesti  Darrell Ke Marras 10, 2010 1:58 am

Suosituimmat DPt Team poket ollu kait Chimchar Starly ja Shinx. Koitan nykysissä alusta alotuksissa vihdoinki pelata ilma näitä perinteisiä. Meinasin Platinumissa korvata Starlyn Drifblimmillä mut heitänki komeen Togekissin. Itse en käytä noita Bidoofeja ja Zigzagooneja. Yleensä tulitarjonta on juu heikkoa Sinnohissa. Ykkösenä aina lähtee se Chimchar. Jos kyllästyy Infernapee ja haluu silti tulitarjontaa nii suosittelen tuota Houndoomia jos Platinum.
Sitte viimene vaihtoehto olis se Rapidash. HeartGoldissaki tullu aina tulitarjonta huonona. Ois vaa Typhlosion ja Arcanine. Sinnohissa tuo ruohotarjonta sitte ois kans huonoo. Roserade ja Torterra ainoot mitä yleiskäytössä on. Nytte ku alotan alusta Platinumii nii päätin kuitenki repästä ton ihqun Piplupin.

Darrell

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 01.11.2010

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 0
Arvo: Pelaaja

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleisimmät Tiiminjäsenet Empty Vs: Yleisimmät Tiiminjäsenet

Viesti  Candykitten Ke Marras 10, 2010 3:37 am

RSE-peleissä käytän lähes jokaisella keralla Secret Power-Delcattya, pettämätön <3

Platinumissa aika usein käytän Flying-tyyppinä Togekissiä, sattuu olemaan suosikki lentopokeni

Ja jos pelistä saa Eeveen, otan yleensä sen ja kehitän sen tarpeideni mukaan, Platinumissa useimmiten Vaporeoniksi, kun en hirveästi tykkää DPPt-pelien vesipokeista (Empoleon, Lumineon, Milotic... siinä ne olikin, ja Vaporeon)

Niin ja Platissa saattaa tiimistä löytyä Luxray kans aika usein.
Candykitten
Candykitten

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 17.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Helsinki

http://pinyakissa.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleisimmät Tiiminjäsenet Empty Vs: Yleisimmät Tiiminjäsenet

Viesti  KimSky Ke Marras 10, 2010 4:04 am

ihana ketju <3

RBY

Starter AINA boksiin tässä nyt kysyttiin yleisimpiä tiiminjäseniä, mutta voisi mainita että viimesen vuoden aikana JOKASELLA pelikerrallani oon heittänyt starterin aina boksiin, näin jopa yellow LP:ssani.

Jynx/Lickitung/Mr.Mime
RBY:n aikaan nuo kolme ingametradella hankittavaa popea olivat todella tehokkaat ja lähes joka ikisellä pelikerralla hankin jonkun noista, yleensä Mr. Mimen tai Jynxin koska ne ovat helpoimmat.

Tauros/Snorlax
Molemmat olivat RBY metagamen aikaan Overusedeja, eivätkä syystä. STAB fyysinen hyper beam ja Sp.A:n puuttuminen teki näistä kahdesta tappokoneita.

Starmie Mahdollisuus oppia Surf ja Thunderbolt olivat tämän todella kovalla specialilla varustetun popen kulta-aikaa. Löytyy lähes aina tiimistäni.

Zapdos/Moltres Fly + Thunderbolt / Fire Spin. Nuff said.

Mew, kun glitchin tiesin niin hankin Mew'n yleensä aina orjaksi. Mahdollisuus oppia kaikki HM:t on <3


GSC

GSC toi paljon päivityksiä ja uutuuksia verrattuna RBY:hon, mm. Special Attackin ja kahden uuden Eeveelutionin sekä breedauksen ilmestyminen.
Siltikin vain pari pokemonia on tehnyt toistuvia ilmestymisiä minun läpipeluukeroilla:

Fearow GSC oli sitä aikaa kun aloin tykästymään Spearow'hon (pelillisistä syistä annoin sen kehittyä aina Fearow'ksi koska batonpassaus ei silloin vielä ollut kovin toimiva vaihtoehto) DrillPeck, Agility, Pursuit ja Mirror Move-setti on auttanut minua jopa GSC:n E4:ssa useampaan kertaan, varsinkin kun peliin lisättiin mahdollisuus held itemeihin (Quick Clawhaxit on <3)

Mantine Hieman heikohko movepool, mutta siltikin yksi lempipopeistani pelissä. Ei hirveästi sanottavaa ole, toimii yleensä surffarina.

Bellsprout/Paras/Tentacool/Goldeen Minun orjakaartini, ensin Cut ja Flash Bellsproutille tai Parasille, sitten Cut, Surf ja Whirlpool (ja flash jos se oppi sitä, en nyt muista) Tentacoolille ja lopulta Surf ja Waterfall Goldeenille.


RSE
Lisää uutuuksia, lähinna popemonrintamalla ja myöhemmin EV-koulutuksen merkeissä. Varmaankin ehkä eniten pelaamani sukupolvi.

Swellow, vaikka toxic/flame orbia ei pelissä ollut, tuli Facade + Guts hyvin usein todettua todella hyöydylliseksi comboksi.

Magneton, Kiitos GSC:n steel-tyypityksen aloin käyttämään Magnetonia, varsinkin kun minulla tuntui aina olevan ongelmia Winonan ja Wallacen/Juanin salilla. Magnetonista tuli tiimin vakkarijäsen.

Chinchou/Lanturn Ehkä lempivesipopeni ikinä + kova SpDef ja mahdollisuus oppia thunderbolt ja surf (köyhän miehen Starmie siis ^^") oli pop, tykkään käyttää tätäkin kovasti.

D/P/Pl

Neljättä sukupolvea olen pelannut niin vähän etten voi oikein vakkaritiimiä / popeja listata.

Joku eeveelution löytyy kuitenkin lähes aina. Neljännen sukupolven aikaan ne alkoivat toimimaan täydellä teholla : )

Gen V:sta en sano mitään, olen sen pelannut läpi vasta kerran + en todellakaan muistaisi popejan japaninkielisiä nimiä.



Kiitos <3
KimSky
KimSky

Viestien lukumäärä : 51
Join date : 18.10.2010
Ikä : 34
Paikkakunta : Lapua/Lappeenranta/Ruokolahti/Espoo

Gym Challenge Tiedot
Salimerkit: 0
PokéDollar PokéDollar: 2
Arvo: Pelaaja

https://www.youtube.com/user/KimTheSkyChamp

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleisimmät Tiiminjäsenet Empty Vs: Yleisimmät Tiiminjäsenet

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa