Chamotoshi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jichin mielikuvitukseton esittely~

Siirry alas

Jichin mielikuvitukseton esittely~ Empty Jichin mielikuvitukseton esittely~

Viesti  Jichi-Senpai Pe Marras 12, 2010 1:12 am

No huomenta, mie olen Jichi-Senpai, tai ihan pelkkä Jichi. Ikää on nyt 14 ja koulussa olen kahdeksannella luokalla. Harrastan basson soittoa, animen katsomista/mangan lukemista, tietokoneella datausta ja kaikenlaisten konsoleiden pelailua. Lempipelejäni on Sly Cooperit, Devil May Cryt, Metal Gear Solidit, Kingdom Heartsit ja tietysti Pokémon-pelit. Pelikoneista omistan GBA'n, DS'n ja PS2.

Miksi minä nyt tänne liityin, mie itse olin pelannut Pokémon-pelejä vuosia, ja mennyt sillä perustyylillä, levuta, ota randomit liikkeet ja katso miten pärjäät. Mutta sitten n. pari vuotta sitten sain tietää yhden kaverin avulla, että olin pelannut periaattessa aivan väärin. Olen katsonut pari ohjetta englanniksi, mutta en ole tajunnut hölkäsen pöläystä niistä. Toivon, että tällä kertaa onnistuisin itse tekemään kunnollisen tiimin, joilla voisin jopa päihittää jonkun muun pelaajan =P No mutta kuitenkin, se on periaatteessa miksi liityin. Nähdään, sitten kun kirjoittelen lisää, end of communication.
Jichi-Senpai
Jichi-Senpai

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 12.11.2010
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa